برندسازی، توسعه آموزش و بازارهای جدید نیاز امروز صنایع دستی استان کرمانشاه

7dang-مجله صنایع دستی - برندسازی، توسعه آموزش و بازارهای جدید صنایع دستی استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، حرکت به سمت برندسازی، افزایش آموزش، استفاده از ظرفیت های نوین برای بازار یابی و نگاه صنعتی به این حوزه را نیاز امروز صنایع دستی استان دانست.

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری در نشست با پرسنل معاونت صنایع دستی اداره کل مسائل این حوزه و چالش ها و برنامه های صنایع دستی استان را مورد بررسی قرارداد.

تاکید بر قانونمندی قراردادها، توسعه آموزش صنایع دستی، هدفمند نمودن تسهیلات و نظارت بر روند تولید، رفع مشکلات پرداخت تسهیلات در حوزه صنایع دستی و برنامه ریزی برای توسعه صادرات و فروش محصولات صنایع دستی استان از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

قادری توسعه نمایشگاه ها و بازارچه ها صنایع دستی داخلی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی را راهکاری برای افزایش فرصت فروش صنایع دستی عنوان کرد و گفت: «هنرمندان و صنعت گران ما باید به سمت برندسازی و نگاه صنعتی به صنایع دستی حرکت کنند و با استفاده از ظرفیت های جدید و کم هزینه برای بازار یابی به ویژه در فضای اینترنتی و مجازی برای خود فرصت فروش ایجاد کنند.»

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، نو آوری و در نظر گرفتن سلایق نسل جدید و توجه به بسته بندی مناسب را از دیگر ضرورت های این حوزه عنوان کرد.

در ابتدای این نشست پروانه حیدری معاون صنایع دستی استان به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های این حوزه پرداخت.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *