نمایشگاه صنایع‌دستی ویژه نوروز در بهمئی برگزار می‌شود

بازارچه صنایع دستی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهمئی از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ویژه نوروز در ورودی مرکز این شهرستان خبر داد.

به گزارش هفت دانگ به نقل از سرزمین پدری، مجتبی صلاحی نژاد در نشست کارگروه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بهمئی، گفت: آمادگی کامل بین دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی فراهم است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهمئی بیان کرد: برگزاری جشن‌های فرهنگی مذهبی متناسب با ایام نوروز و ماه رمضان، نظارت و بازرسی از مرکز خدمات‌دهی به گردشگران از مصوبات مهم ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهمئی بوده است.

دبیر اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان بهمئی بیان کرد: امکانات لازم برای اسکان میافرین و گردشگران نوروزی در جاذبه‌های گردشگر پذیر این شهرستان فراهم است.

صلاحی نژاد افزود: ساماندهی سرویس‌ها بهداشتی، آبخوری‌ها در برخی از مکان‌های گردشگری و افتتاح اردوگاه‌های گردشگری با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ازجمله اقدامات این اداره در راستای پذیرش گردشگران داخلی در ایام نوروز است.

او ادامه داد: جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهمئی هرساله در ایام نوروز میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی از نقاط مختلف کشور است.

 

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *