• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • برگزاری نمایشگاه بین المللی سوغات و هدایای کریسمس در مجارستان

برگزاری نمایشگاه بین المللی سوغات و هدایای کریسمس در مجارستان

نمایشگاه صنایع دستی هنرهای سنتی صنایع دستی فلزی

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع دستی از آغاز به کار نمایشگاه بین المللی سوغات و هدایای کریسمس ۱۷ آذرماه در کشور مجارستان خبر داد.

به گزارش 7 دانگ به نقل از سرزمین پدری، فرزاد اوجانی با بیان اینکه با هدف بازاریابی، توسعه صادرات و توانمندسازی بخش خصوصی در حوزه صنایع دستی با همکاری هلدینگ اویسینا شرایط حضور فعالان این حوزه را در نمایشگاه بین المللی سوغات و هدایای کریسمس در کشور مجارستان مهیا شده است، گفت: این نمایشگاه از ۱۷ آذرماه تا ۲ دی ماه باحضور فعالان حوزه صنایع دستی از استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، البرز، یزد و خراسان رضوی در قالب ۱۲ غرفه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع دستی افزود: سایر کشورها همچون ترکیه، ونزوئلا، چین، مجارستان، هندوستان، کره جنوبی و اندونزی نیز نسبت به حضور در این نمایشگاه فرهنگی و صنایع دستی اقدام خواهند کرد.

او تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه هشتم دسامبر (۱۷ آذرماه) در محل هلدینگ اویسینا با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، سفرا و نمایندگان سایر سفارتخانه ها، نماینده پارلمان، اساتید دانشگاه، تاجران و فعالان اقتصادی ایرانی و مجارستانی برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *