بسته بندی صنایع دستی با توجه به رویکرد جهانی آینده بسته بندی بدون پلاستیک

بسته بندی صنایع دستی

این روزها بحث داغ بسته بندی صنایع دستی ما را بر آن داشت تا گزارش با یکی از تولید کنندگان بسته بندی پایدار را برای شما انتخاب کنیم.

در آینده ای نزدیک بسته بندی در کشورهای پیشرفته قابل بازیافت، زیست محیطی و پایدار خواهد شد. اینکه وقتی جهان به سمت حذف بسته بندی پلاستیکی می رود ما صنایع دستی و هنرهای سنتی خودمان را در پلاستیک هایی بپیچیم که برای محیط زیست و آیندگان بسیار خطرناک هستند کاری عجیب محسوب می شود.

Xampla که محلول های بسته بندی زیست تخریب پذیر بدون پلاستیک را با استفاده از مواد گیاهی “۱۰۰% طبیعی” و بدون تغییر شیمیایی تولید می کند، در اواخر سال گذشته اعلامیه مهمی را اعلام کرد. اکنون با گروه ۲M همکاری خواهد کرد تا تولید و توزیع راه حل های خود را افزایش دهد. استنلی میچل، رئیس توسعه کسب و کار شرکت، بیشتر به ما می گوید.

خیلی خوب است اگر بتوانید یک مرور مختصر از Xampla و نوآوری که ایجاد کرده است به ما ارائه دهید. از نظر عملکرد و انتشار کربن چگونه با مواد معمولی مقایسه می شود؟

فناوری و مواد Xampla محصول بیش از ۱۵ سال تحقیقات بنیادی پروتئین در دانشگاه کمبریج است. امسال، Xampla با راه‌اندازی Morro – اولین برند مصرف‌کننده خود، گام بزرگی در مقیاس‌سازی و تجاری‌سازی محصولات خود برداشت.

Morro یک ماده گیاهی با کارایی بالا است که ۱۰۰٪ طبیعی و زیست تخریب پذیر است. مواد Morro که از مواد گیاهی بدون تغییر شیمیایی، بدون عوامل شیمیایی مضر یا اتصالات عرضی ساخته شده‌اند، پس از استفاده به طبیعت بازمی‌گردند و در تمام سناریوهای مختلف پایان زندگی به طور کامل تجزیه می‌شوند.

این ماده با کارایی بالا خاصیت بازدارندگی عالی دارد، به این معنی که می تواند جایگزین مواد معمولی مانند پلاستیک های یکبار مصرف شود. با این حال، برخلاف پلاستیک، در پایان عمر خود تجزیه زیستی می شود – تجربه ای را که مصرف کنندگان به آن عادت کرده اند، بدون آلودگی ارائه می دهد.

این ماده راه حلی برای تولیدکنندگان است و بر روی ماشین آلات و فرآیندهای تولیدی موجود کار می کند و برندها را قادر می سازد تا یک جایگزین ساده برای جایگزینی پایدار انجام دهند.

از آخرین باری که با Xampla صحبت کردیم، چند سال می‌گذرد. از آخرین باری که صحبت کردیم، چه چیزی در فضای صنعت شما تغییر کرده است، و سفر Xampla در سال‌های بعد چگونه بوده است؟

حتی در دو سال گذشته، مقررات بسیار بیشتری برای حذف تدریجی پلاستیک ها در سراسر جهان وضع شده است. ممنوعیت اخیر پلاستیک یک بار مصرف در بریتانیا نشان دهنده افزایش اشتها برای جایگزین های بدون پلاستیک در بین برندها و تنظیم کننده ها است.

با این حال، بازار جایگزین‌ها می‌تواند برای پیمایش گیج‌کننده باشد، با مجموعه‌ای از ادعاهای مربوط به شستشوی سبز.

در نتیجه، ما شاهد افزایش علاقه به راه‌حل‌های واقعاً پایدار و قابل فهم بوده‌ایم. مواد Morro فقط از گیاهان ساخته می شوند، بنابراین به طور کامل تجزیه می شوند. مصرف‌کنندگان نمی‌خواهند فرآیندهای پیچیده پایان عمر را طی کنند، بنابراین این امر آن را به یک مبادله ساده تبدیل می‌کند.

بخشی از این تغییر نیز مربوط به در دسترس بودن مواد است و Xampla در ۲۴ ماه گذشته پیشرفت باورنکردنی داشته است. ما اولین قرارداد تولید در مقیاس بزرگ خود را با گروه شرکت های ۲M مستقر در بریتانیا امضا کرده ایم تا تولید را به مقیاس کیلوتن افزایش دهیم. این یک نقطه عطف باورنکردنی نه تنها برای Xampla به عنوان یک شرکت، بلکه برای صنعت گسترده تر بیومواد است: نشان می دهد که پیشرفت مواد جدید مانند Morro در مقیاس قابل دسترسی و تجاری است.

یکی از تغییرات عمده ای که ما متوجه شده ایم این است که تعداد زیادی از مواد انعطاف پذیر ساخته شده از منابع غیر سنتی از آن زمان به بازار عرضه شده اند. چه چیزی زامپلا را از جمعیت جدا می کند؟

ما یک شرکت پیشرو هستیم که پروتئین‌های گیاهی و سایر پلیمرهای طبیعی را به‌عنوان ماده‌ای با عملکرد بالا و نسل بعدی مهندسی می‌کنیم که می‌تواند برخی از آلاینده‌ترین اشکال پلاستیک را از بین ببرد.

سایر جایگزین های گیاهی بر پایه پلی ساکاریدهای گیاهی (به عنوان مثال نشاسته) هستند که برای مطابقت با عملکرد بالایی که می توانیم با پروتئین ها به دست آوریم، نیاز به اصلاح شیمیایی دارند. Morro که از گیاهان ساخته شده است، به هیچ افزودنی شیمیایی مضر یا اتصال عرضی نیاز ندارد، به این معنی که در پایان عمر می تواند به طور کامل تجزیه شود.

 

در Xampla، ما همچنین مواد خود را با رویکرد آگنوستیک تولید می کنیم. این بدان معناست که ما از انواع خوراک‌های گیاهی مشتق از جریان زباله استفاده می‌کنیم و آن‌ها را برای کاربردهای خاص به‌جای تمرکز بر یک منبع منفرد، تنظیم می‌کنیم.

مشارکت جدید Xampla با ۲M در شرایط واقعی چه معنایی برای شرکت دارد؟

مشارکت ما با گروه شرکت‌های ۲M بر صنعتی‌سازی و فرآیند، و افزایش تولید مواد Morro متمرکز است.

Xampla به توسعه راه حل های فناوری بدون پلاستیک خود ادامه خواهد داد و ۲M مواد Morro را در مقیاس کارخانه خود در میلتون کینز تولید می کند. این امر ۲M را قادر می‌سازد تا از شبکه و تخصص خود در تولید و توزیع مواد شیمیایی استفاده کند و عرضه خود را در صنعت بسته‌بندی از طریق پلت فرم Morro Coating گسترش دهد.

علاوه بر این، ۲M به خوبی با برندهای CPG پیشرو در صنایع مراقبت شخصی و HI&I مرتبط است که یک سکوی پرتاب عالی برای آوردن مواد Morro به طور مستقیم به این بخش‌های بازار ارائه می‌کند و به صاحبان برند کمک می‌کند پلاستیک غیر ضروری را از زنجیره تامین خود حذف کنند.

این توافقنامه نقطه عطفی واقعی برای هر دو شرکت است و نشان می دهد که وقتی بازیگران مستقر صنعت و شرکت های نوآور نوآور با یکدیگر برای دستیابی به تغییر همکاری کنند، چه کاری می توان انجام داد.

شرکت شما، همراه با تعدادی از سازمان‌های دیگر در فضای «پلیمرهای طبیعی»، سیاست‌گذاران INC-3 را تشویق کردند تا مواد پلیمری طبیعی را به‌عنوان دارایی‌های ارزشمند در مبارزه با آلودگی پلاستیکی بشناسند. ممکن است کمی بیشتر در مورد آن به ما بگویید؟ حالا که INC-3 به نتیجه رسیده است، چگونه به آن فکر می کنید؟

Xampla به عنوان عضوی از گروه پلیمرهای طبیعی، از شناخت گسترده‌تر مواد پلیمری طبیعی به عنوان دارایی‌های ارزشمند در رسیدگی به آلودگی پلاستیک حمایت می‌کند.

تمرکز ما بر تشویق سیاست گذاران برای حمایت از تسریع توسعه صنعت و تشویق به پذیرش جایگزین های بدون پلاستیک به عنوان راه حل های اصلی و گسترش است.

به عنوان یک جمعی ، پیشنهادات اصلی ما شامل نیاز به تعریف واضح برای جایگزین های پلاستیکی و غیر پلاستیکی و همچنین معیارهای گسترده ای برای دایره ای است-که هر دو باید مزایای پایان عمر پلیمرهای طبیعی را تصدیق کنند. برای دستیابی به این اهداف ، در کنار گروه National Polymers ، Xampla خواستار سیاست های بلندپروازانه و مشوق هایی با هدف کاهش استفاده از پلاستیک ها شده است ، جایی که گزینه های دیگر قابل دوام هستند. هدف ما ایجاد یک محیط نظارتی است که باعث تولید و استفاده از راه حل های پلیمری طبیعی حاصل از منابع تجدید پذیر فراوان می شود.

ما منتظر ادامه بحث ها در INC-4 در ماه آوریل هستیم تا ببینیم آیا به هر یک از این جنبه ها رسیدگی خواهد شد یا خیر.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *