بسته بندی صنایع دستی و هنرهای سنتی توجه زیادی را می طلبد

بسته بندی صنایع دستی هنرهای سنتی 7 دانگ
اگر بخواهیم در بازار جهانی و در امر صادرات صنایع دستی خود موفق باشیم باید به نحوه بسته بندی تولیدات سنتی خود توجه ویژه ای داشته باشیم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت:متاسفانه بسیاری از تولیدات سنتی و صنایع دستی فاخر استان به دلیل نداشتن بسته بندی مناسب مورد توجه چندانی از سوی خریداران قرار نمی گیرد.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، اظهار داشت: در دوره های آموزشی مختلفی که در کارگاه های آموزشی صنایع دستی استان برگزار می شود تاکید شده که مربیان آموزشی صنایع دستی مبحث بسته بندی را نیز به هنرمندان آموزش دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنرمندان صنایع دستی استان را همواره به نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی اعزام کرده و می کنیم، اگر آنها بتوانند تولیدات خود را با بسته بندی های مناسبتری عرضه کنند یقینا در امر فروش و صادرات نیز موفق تر خواهند بود.

یکی از دلایل جذب ایرانی ها به مصرف و خرید کالاهای خارجی، بسته بندی جذاب کالاهای وارداتی است، که توجه خاص تولیدکنندگان محصولات ایرانی و به خصوص صاحبان صنایع دستی را می طلبد.

بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *