ضرورت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در تایلند و تهران

صنایع دستی در جوین خراسان رضوی گلیم بافی هنرهای سنتی

رئیس بنیاد زنان خانه‌دار مسلمان تایلند در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در تایلند بر ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در تایلند و تهران به صورت مشترک تأکید کرد.

به گزارش 7 دانگ به نقل از سرزمین پدری، مهدی زارع‌بی‌عیب، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند با رئیس و اعضای بنیاد زنان خانه‌دار مسلمان تایلند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

هاجه دارا رئیس بنیاد زنان خانه‌دار مسلمان تایلند گزارشی درباره فعالیت بنیاد و همکاری‌های پیشین بنیاد زنان خانه‌دار مسلمان تایلند با رایزنی فرهنگی ایران ارائه داد و افزود: می‌توان با همکاری یکدیگر برخی نمایشگاه‌های صنایع دستی در تایلند و تهران به صورت مشترک برپا کرد.

در ادامه مهدی زارع بی عیب رایزن فرهنگی کشورمان در تایلند گفت: چهار بعد وضعیت اقتصادی، تحصیلات و مهارت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و روابط و سلامت روان نشان داده است که اولین و مهمترین دغدغه زنان سرپرست خانوار در تمام کشورها مشکلات اقتصادی و اشتغال است.

وی آمادگی رایزنی فرهنگی کشورمان را برای افزایش همکاری‌های بین دو طرف بیش از گذشته اعلام کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان به اجرای برنامه‌های مشترک پرداخت.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *