• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی یزد در یاسبرین مجارستان

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی یزد در یاسبرین مجارستان

صنایع دستی ،نمایشگاه صنایع دستی یزد

رییس کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری و روابط بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات، در جلسه با مدیران حوزه گردشگری شهرداری، از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی یزد در شهر یاسبرین مجارستان از خواهر خوانده‌های شهر یزد خبر داد.

قرار است سال آینده همزمان با سی امین سال خواهرخواندگی شهر یزد و شهر یاسبرین، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی اقتصادی شهر یزد به میزبانی شهر یاسبرین در مجارستان برگزار شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی مردم شهر یاسبرین با توانمندی های گردشگری، فرهنگی، علمی، نوآوری و اقتصادی شهر یزد است.

نماینده گیومری ارمنستان نیز با توجه به بازدیدی که از برخی مراکز تولیدی در شهر یزد داشته است خواستار صادرات محصولات عرقیجات به ارمنستان شده است.

در هفته های آتی نیز قرار است جلساتی با هدف خواهر خواندگی یزد و مشهد تشکیل شود، عراق، کویت، عربستان، بحرین و قطر پنج کشور گردشگری سلامت و زیارت مشهد هستند که در حوزه سلامت قرار است با امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی یزد و مشهد، در اختیار یزد نیز قرار بگیرد.

به گزارش هفت دانگ و به نقل از سرزمین پدری، برگزاری نشست های مشترک بین کمیسیون های گردشگری کلان شهر های ایران و لزوم توجه ویژه به حوزه گردشگری شهرداری یزد از دیگر مباحث ذکر شده در این جلسه بود.

قبلی «
بعدی »

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *